Fashionjoint

Min dag

Godkväll! Först vill jag börja med att säga att jag har sån sjukt träningsvärk i magen, jag har skrattat så himla mycket idag i skolan! :) Önskar ni kunde vara med och se allt jag skrattade åt idag, men blir lite svårt!

Denna veckan så blir det mycket plugg för att jag har prov på måndag och så blir det till att plugga teori också! Man blir så taggad när man hör folk som bokar skrivningar och sånt nu! Då vill man verkligen sätta igång :)

Här är en bild på Gabriella ifrån idag! Kika in på hennes blogg, hon säljer en finklänning! Passar perfekt till skolavslutningar osv!


---> Fetlänk till klänningen!! <---

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.