Fashionjoint

Hennes och mauritz

När jag kom in på HM i Västerås så blev jag possitivt förvånad. Dom hade fått in nya kläder och hade gjort om mycket. Jag som brukar ha svårt att hitta kläder på HM, hittade nu massa saker jag ville ha. Här är några bilder som jag tog.

Så här såg det ut på övervåningen när man kom upp..



INSPO! Älskar det blå & blusarna till höger. Jag hittade även en skrikblå tight kjol, men den fick inte följa med mig hem..

Posted in: Vardag





Skrivet av: Linda

Härligt med inspo gillar den kornblå! :D

2012-01-15 - 18:03:20
Hemsida: http://isbla.blogspot.com


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.