Fashionjoint

Första jobbdagen

Hej jag ville bara berätta att nu tre veckor frammåt kommer bloggningen vara sådär, för jag ska jobba tre veckor på lasarettet i Enköping :) Ska iväg om en kvart och hoppas att det blir en bra första dag. Är verkligen jätte trött, men det blit väl bättre snart? Får väll lägga mig tidigare.

Jaja jag ville bara berätta det så ni vet att jag kanske svarar på kommentarerna segt också :) 


Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.