Fashionjoint

en god gärning

Hej alla fina läsare ♥ är alla med på att göra en god gärning?

På den här bloggen www.mondoblog.se/help så finns det 7 videoklipp, titta på dom (hela) så skänks alla pengarna till hund och katthemmet. Dom har bara den här månaden på sig kvar att leva! Det är hemskt, men så är det.. Man kan också en skänka en slant (inget måste), men kanske en tjuga räcker? Mer om det på hemsidan!



Tryck på bilden för att komma till bloggen.

Hoppas ni sproder detta vidare på era bloggar!



Posted in: Vardag





Skrivet av: KAN DEE DRAWiNGS

Detta är verkligen hemskt! Jag ska göra vad jag kan för att hjälpa till. BRA att du tar upp det här.

2011-02-08 - 18:23:30
Hemsida: http://kandeedrawings.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.