Fashionjoint

Shopping

Hej, nu sitter jag hos Sandra och lånar datorn :) Ville lägga upp lite bilder på vad jag shoppade i Västerås. (Kläderna från Conscious collection var tyvärr slut, de tre jag ville ha.. Men mormor kanske ska sticka ett par shorts till mig! Yeey.) Här är dom i alla fall, kanske lite dåliga bilder.



149;- Ljus persika färgad ifall det inte syns



149;- och 269;- Jätte dålig bild på sknnshotsen och tröjan.



Allt :) Bandeau bh 29 kr!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Gunilla

Åh vad fina kläder du köpt. Är det inte virkade shorts du menar? Haha har det blivit modernt igen. När jag var lite hade jag en virkad bikini :) Kram

2011-04-16 - 09:29:08
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se/
Skrivet av: MADDES

den där guns´n roses tröjan har jag med :D

2011-04-26 - 19:14:09
Hemsida: http://maddisenj.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.