Fashionjoint

stolt

Nu är jag stolt för jag har orgienterat fasst jag är sjuk som ett as! Så nu har jag mycket ondare i lungorna. Men jag är skit stolt för jag fick vg. Haha, jag sprang så hela tiden, så tills slut kunde jag knappast stå på benen. Jag klarade det på 1 timme och 25 minuter. Det var åtta kontroller.

Nej nu ska jag vänta på att mamma kommer hem med max mat, och sen vila med jeffery. ♥
svarar på kommentarer sen

Posted in: Vardag





Skrivet av: Gunilla

Men vad duktig du är Sanna. Du förtjänar verkligen mat från Max nu. Ska du äta den goda faita salladen el vad den heter? Kram krya på dig.

2010-10-12 - 14:00:03
Hemsida: http://brunettgundas.blogg.se/
Skrivet av: A N N A - the girl you never can be

Sv;

Okej, va tråkigt. :/

Är du bättre i förkyldningen nurå?

2010-10-12 - 14:36:44
Hemsida: http://ulrikaanna.blogg.se/
Skrivet av: Nina

Ja du är duktig men inte bra att du sprang när du är så förkyld, du skulle ta det lugnare. kramiz

2010-10-12 - 19:53:49


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.