Fashionjoint

Svar på tal - Flera besökare?

Jag har fått x antal frågor om hur man får flera besökare till bloggen. Jag tycker ju självklart att det är roligast om man får besäkare till bloggen som stannar och som inte bara kikar förbi en kortis. Men för er som vill ha fler besökare, så finns det några tips här:

Bloggtrafik.nu
Blogstart.se
Mer-trafik.se
Nudge.se
Hitsforfree.kokakola.se


Jag är själv medlem på samtliga, men använder mig nästan aldrig av dom, då jag vill få besökare på annat sätt! :)

Följ gärna mig på bloglovin!

bloglovin


Posted in: Vardag





Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.