Fashionjoint

mina favorit podcasts!

Musik tidigt på morgonen har aldrig varit min grej. Däremot så älskar jag att sätta på en skön podcast att slappna av till. Min största favorit någonsin Måndagspepp har ju lagt ner sedan några månader tillbaka, vilket är så synd. Dem hade verkligen en peppande podd och jag har inte hittat någon liknande. Tips? Men jag tänkte tipsa om tre andra bra som jag brukar lyssna på. Och ni får gärna tipsa om era favoriter då jag har väldigt svårt att hitta någon ny att fasta för. 
 
Onsdagsbubbel med Dasha och Hanna - Denna började jag enbart lyssna på i hopp om att detta skulle bli lika bra som när Hanna hade Måndagspepp och den får faktiskt bra betyg men inte lika högt. I denna pratar dem mest om relationer/dejting och jag önskar dem pratade om mer allt möjligt. Men det är väldigt mycket tjejsnack, vilket alltid är kul att lyssna på, haha. Hanna har varit en favoritbloggare i flera år, och Dasha känns som alla bloggares mamma haha. Hon har tips på hur man löser alla livssituationer. 
 
Den fantastiska resan - Denna podd tycker jag är så härlig för det känns som att dem aldrig har ett speciellt tema utan bara snackar som två vänner om deras vardag, villet känns väldigt personligt och typ avslappnade. Dem är väldigt flummiga och jag kommer på mig själv att skratta på bussen ibland. Man får alltid lära sig något oväntat om Zara också och hennes vardag som jag ser som ett extra plus, då hon är rolig att följa i alla sina sociala medier och hon är ju grym som artist. 
 
Mathilda och Andreas Blogpod - Den här har jag nog lyssnat på längst av alla poddar. Här kan man verkligen säga att dem pratar om allt möjligt, det är mycket pepp och tips i alla möjliga ämnen, så man lär sig väldigt mycket. Avslappnande att lyssna på och även här kan jag komma på mig själv skrattande då dem ofta härmar dialekter och skämtar mycket. Denna podd kan jag nog mest relatera till då dem är i min ålder och har liknande tankar som jag själv har just nu i livet. Denna tröttnar jag aldrig på! Nu har dem börjat lite smått med gäster också vilket jag älskar. 

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.