Fashionjoint

Shoulder focus

Bara armar, solbänna och sommar
1. Ivyrevel / 2. Asos / 3. Monki / 4. &Otherstories / 5. Gina Tricot / 6. Nastygal
 
En trend ni ska hålla extra koll på nu när värmen börjar smyga sig fram är off shoulder trenden. Den finns i varje butik och webshop nu. Både med helt bara axlar, men även med bara utskurna hål över axlarna. En stil som är lätt att klä sig i och samtidigt se trendig ut. Verkligen det lilla extra i en vanlig basic outfit. Passar till allt ifrån kjol till eulottes.
 
Dem finns även i massor av olika varianter - toppar, croptops, jumpsuits, klänningar osv. Hä ovan är ett ihop plock med några prisvärda favoriter. Visst är det riktigt snyggt? Och vill ni komma iväg ännu billigare och ekonomiskt så kan ni testa er på att följa denna DIY guide.

Posted in: Mode





Skrivet av: issa

snyggt :D

2016-06-04 - 21:28:11
Hemsida: http://rememberthiis.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.