Fashionjoint

söndagsfrukost

Nybakat fruktbröd och smoothie
 
Godmorgon! Idag så ska jag och mamma åka till Västerås och shoppa! Är så taggad på att hitta nya sommarskor och sen har jag en klänning jag vill kolla in på Lindex. Men först lite frukost! Idag vart det nybakat fruktbröd och smoothie. Jag har blivit så bra på att äta ordentliga frukostar och det är jag så tacksam för, man får så mycket energi. Förr var jag så lat att jag bara tog två finncrisp med smör på, tråkigt och inte så energirikt. Vad brukar ni äta till frukost?
 
Recept på smoothie HÄR och recept på fruktbrödet HÄR (lägg till lite torkad mango också, så gott!).
 
Ha en fin dag!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Ljuva Julia

brukar köka smoothie på veckodagarna och mackor på helgerna :)

Svar: Smart :) Smoothie blir så gott fast det går så snabbt!
sanna hyvärinen

2016-06-05 - 14:17:10
Hemsida: http://ljuvajulia.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.