Fashionjoint

blombukett

Fina eligansnejlikor & prärieklockor!
 
Hej! Ville visa mina fina blommor som nu pyntar vardagsrummet i min favorit vas ifrån Mio. (Och typ enda.. Ska önska mig fler till min födelsedag.) Jag kan inte gå förbi en blombutik längre utan att köpa med blommor hem. Kanske inte så konstigt med tanke på hur fina dem är. Super sugen på att testa Flowery som skickar hem en bukett snittblommor varje eller varannan vecka. Någon som testat?
 
I helgen vankas det 23 årskalas för min fina vän Mia, har lite kläd beslutsångest. Någon av mina nya kjolar eller stiliga trousers med en somrig topp? Ska dit innan och sminka henne, ska bli roligt då det blev så lyckat sist när jag sminkade henne! Ska även på salong och få mina brun noppade. 
 
Mina favoritblommor är som dem ovan eligansnejlikor och prärieklockor, men även pioner!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.