Fashionjoint

soft goat set

Gammelrosa myskläder
Hur snygga? Finns HÄR.
 
Fina tjejer i det rosa setet. OCH hur sugen blir man inte på en sleepover?
 
Hallå.. Hur kan jag som ääälskar mjukiskläder så mycket missat denna sida som heter Soft Goat? En sida med så mycket riktig snygga mjukiskläder som lixom är mer fräscha/snygga än vanligt så man kan använda dem bland folk med haha. Nu har Petra släppt ett super snyggt set tillsammans med dem i cashmere. Som finns i den finaste nyasern av rosa och i grått.
 
Nu fick jag precis ett mess ifrån Emil att våran stora "Heja sverige!" flagga ska upp på balkongen. Ska nog också gå över till grannen och kolla lite innan läggdags! Hejja hejja!

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.