Fashionjoint

platta sandaler

Halomiburgare och drinkkväll på g
Finns HÄR!
 
Länge sedan jag kollade in Bershkas hemsida och dem hade fått in så mycket fina sommarkläder och hittade bla dessa fina skor i läder och med jätte fina guld och transperanta detaljer. Fin att ha att strosa runt i nu i sommar till vardags. Dem blir dina för 300 kr!
 
Idag har mamma och jag varit iväg och testat Max omtalade halomiburgare, den var riktigt riktigt god. Jag tycker osten var såå god och jag som inte gillar hamurgebröd så mycket älskade just detta, tips! Jag och Emil iväg snart till hans släkingar och ha driknkväll. Men det känns som jag håller på att bli sjuk, är skakig och matt utan anledning och igår så frös jag hela dagen. Hoppas jag blir piggare så jag kan joina festen :)

Posted in: Mode





Skrivet av: a n n i k a

Åhhh, så fina!

Svar: tack!! :)
sanna hyvärinen

2016-06-11 - 18:23:21
Hemsida: http://blogofphoto.webblogg.se
Skrivet av: MATILDA

Så fina!

2016-06-12 - 15:40:46
Hemsida: http://matildays.se
Skrivet av: Sara

Fina! :)

2016-06-14 - 16:47:55
Hemsida: http://aamaziing.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.