Fashionjoint

inspirerande tjejer..

.. På snapchat
Jag tänkte tipsa om fyra inspirerande tjejer som jag följer på snapchat. Jag hade ett liknande inlägg för ungefär ett år sedan som blev uppskattat, så här delar jag med mig av fler tjejer att följa! På snapchat får man se mer från deras vardag än vad man får se på bloggen, vilket jag tycker är roligt och allt känns mer äkta. Tycker alla dessa tjejer är så inspirerande och positiva.
 
Hanna och Ellinor med deras peppande podd, som jag slaviskt lyssnar på. Salem som gick och vann It Girls förra året och har blivit jätte stor på bara detta år. Träffade henne när jag var på ett event i Stockholm tidigare i år. Helt genomsnäll och hur snygg som helst. Älskar hennes klädstil, vill ha hela hennes garderob. Josefin som alltid har sådan positiv energi i sina sociala medier och rolig att följa i vardagen.

Posted in: Tips





Skrivet av: Christine's Stories

Det är alltid kul med människor som inspirerar!

Svar: Ja, följer du några inspirerade tjejer?
sanna hyvärinen

2016-06-15 - 15:35:26
Hemsida: http://finest.se/christinestories
Skrivet av: Yohanna af Skovde

Kul med snapchattips! :)

Svar: Älskar snapchat, så personligt och roligt :)
sanna hyvärinen

2016-06-15 - 20:01:48
Hemsida: http://yohannaafskovde.se
Skrivet av: Cornelia

Vilka bra tips! Det verkar som härliga tjejer :)

Svar: Ja verkligen det är dem :)
sanna hyvärinen

2016-06-16 - 17:07:49
Hemsida: http://corneliae.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.