Fashionjoint

happy new year

puss vid 12-slaget, året som gått och 1 nyårslöfte
Mitt 2015 i bilder från instagram @fashionjoint
 
Gott nytt år på er! Jag hoppas ni hade ett underbart slut på 2015! Det hade jag. Vi åt god middag med Emils familj för att sedan gå över till grannen för lite drinkar. Det var super trevligt och jag fick återigen pussa den mest underbara människa som finns i mitt liv vid 12-slaget.
 
Har ni något nyårsläfte inför 2016? Jag har bara ett nyårslöfte - jag ska ta vara mer på nuet. Det kanske låter konstigt. Men jag är en expert på att se framåt i tiden och aldrig leva i nuet. Det spelar ingen roll om det är mitt i veckan och jag bara längtar efter helgen eller ligger på stranden på Bahamas och redan tänker på vart vi ska resa nästa gång. Det kommer göra mig nytta och jag kommer göra allt för att bli positivare och njuta av stunden mer :)

Posted in: Vardag





Skrivet av: ISA

jag tycker inte alls det är ett konstigt "löfte", superbra ju! borde jag ta efter lite ;)

Svar: Ja livet är ju nu och inte sen, så det är nog ett bra löfte att leva i nuet :)
sanna hyvärinen

2016-01-02 - 13:53:45
Hemsida: http://isabyl.devote.se
Skrivet av: natalia

Så mysigt, fina bilder :D

Kika gärna in på min blogg, kommenterar du hos mig så kommenterar jag tillbaka hos dig :D

2016-01-02 - 20:06:37
Hemsida: http://nouw.com/nattis


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.