Fashionjoint

adidas originals fashion

Sportigt mode och stella mccartney
1. Tröja / 2. Yogamatta / 3. Sneakers / 4. Sneakers / 5. Sport topp / 6. Adidas strumpor
 
Adidas har så stort utbud på deras kläder. Det är inte längre bara kläder man har till träningen utan till vardags också. Tycker dem helvita sneakerserna ovan är så snygga och jag är väldigt sugen på att klicka hem dem. Tjocktröjan är även den helt i min smak.
 
Vet ni? På tal om träning, i förrgår när jag skulle träna så mådde jag så illa, så promenerade bara tjugo minuter eller så innan ja åkte hem igen. Hinner bara vila i soffan ett tag innan jag måste springa in på toan. Tror ni inte att jag blivit smittad med vinterkräksjukan? Idag kan jag äta och dricka iaf och känner mig piggare allmänt, men igår så var jag så törstig att hela min läppar typ torkade ut och jag fick feber också. Inget fick stanna kvar i magen..

Posted in: Mode





Skrivet av: frökentv

snyggt

Svar: Vad gillade du mest?
sanna hyvärinen

2016-01-20 - 21:16:17
Hemsida: http://frokentv.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.