Fashionjoint

5 inkommande plagg till H&M

snart på ett H&M nära dig
 
Ett. Det här är en klänning ur kollektionen Conscious Exclusive 2016 och kommer i April. Så vacker. / Två. To-die-for snygg klänning. För ynka 199 kronor(!!) blir den din. / Tre. Annorlunda vardagsskor med en liten omlott snurr på, 349 kr. Fin till bruna ben kan jag tänka mig. / Fyra. Denna kjol med utskuret avslut på ena sidan blir din för 499 kr. / Fem. Dör vad snygg baddräkt, jag vill ha med den till Aruba!! 299 kr.
 
Oh, H&M nyheter är lika spännande att bläddra igenom varje gång. Alla plagg ovan förutom klänningen kommer redan nu i Januari. Jag själv ska sikta in mig på baddräkten online! Men även kjolen och klänningen om jag ser dem i butik.

Posted in: Mode







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.