Fashionjoint

lucy lace bra

120 kr - Monki
 
 
 
Önskar jag la mer pengar på såna här fina tjusiga underkläder! Tipsade om dessa underbart fina spets-bhar för någon vecka sedan. Och när jag var på Monki kunde jag inte gå hem tomhänt. Hade velat ha en likadan i vit också, men den var slut just då. Dem kostar bara 120 kr styck! Dem är jätte vackra och sköna på kan jag lova, så stort tips! Jag kan även tänkta mig att ha dessa i sommar under något transperant eller att man ser den sticka fram under något. Ska köpa mig en vit nästa gång jag får chansen, dessa kommer man aldrig tröttna på.
 
Tips - PERFEKT julklapp till flickvännen eller bästa kompisen, det är enkla storlekar från XS -  L. Jag bär storlek S.

Posted in: Shopping







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.