Fashionjoint

inspo / gillat på instagram

 
Inspokollage av bilder jag gillat på instagram - @kyliejenner / @wrstbhvr Hur snygga pastell rosa Adidas skor? / @sascharichardson Denna lampa vill jag ha, passar ju bra att jag också börjar på S. / @neueblvd Älskar deras inredning och dessa stilrena lakan. / @adidasoriginals Tubular x Primeknit, åh hela outfiten! / @hannamw Beautiful palm tree / @becandbride Ska börja med bikinis och denna som snygga Natasha Oaley bär med tape/stripes band kommer finnas med på min önskelista till tomten! / @weheartitposts Enkelt men så snyggt, även med bara en halvbulle / @bikboksteinkjer 399kr för dessa underbara Emily koftor till hösten. 
 
Sitter hemma hos pappa och myser framför tvn, ska snart hem och sova. Hoppas ni haft en fin helg!

Posted in: Inspiration







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.