Fashionjoint

Citiboard - köp och sälj

Annonstips - H&M Paris kollektion overknee boots / Svensk tenn underlägg / Acne shorts

 

Har ni hört talas om sidan Citiboard.se? Det är en super bra köp och sälj sida, där finns det allt! Om du är ute efter något som tex en vinterjacka, ett par speciella skor, en ipad eller olika märkes saker. In och sök där innan, det är jätte stort utbud och det är enkelt att hitta saker just i din stad, till och med för mig som bor i lilla Enköping. Och det bästa - det är såklart väldigt billigt! Det är även gratis att annonsera för dig som själv vill lägga upp annonser. Jag brukar söka efter mycket inredningssaker som tex marmor och Missoni.

 

Mitt bästa begagnade fynd är en tapasbok som jag fyndande i somras på en loppis ute på landet. Jag är inte mycket för matböcker annars, men det är något speciellt med en gammal kokbok som är begagnad. Det är lite samma känsla när man fyndar saker via nätet. In och fynda nu!


Posted in: Tips





Skrivet av: MALIN

Svar: Yes! Dessa kostade också bara 150 kr :) Så bra! Kram

Svar: Åh måste kolla in 😄
sanna hyvärinen

2015-10-13 - 22:24:14
Hemsida: http://malinkirstine.se/
Skrivet av: NATHALIE

Bra tips, ska kolla in de! :)

Svar: Gör det 😄
sanna hyvärinen

2015-10-13 - 23:15:28
Hemsida: http://nathalie.vione.se
Skrivet av: Linn

så bra tips,de verkar ha så mycket och billigt!

Svar: Ja dem har allt möjligt!
sanna hyvärinen

2015-10-24 - 10:04:33
Hemsida: http://nouw.com/sarahlinnsliv/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.