Fashionjoint

hm nyheter - favoriter

hm nyheter
 
Satte mig och tänkte göra ett litet kollage med favoriter ifrån H&M. Men herregud vad mycket snyggt dem har fått in. Kollaget blev större än vad jag tänkt mig, haha! Just nu känns det som jag vill leva i klänningar hela sommaren, (är det inte det man ska förresten?) dem har så många fina! Skulle även vilja testa den blåspräckliga bodyn till shorts. Snygg va?
 
Idag har jag och Emils mamma varit i Sala för att shoppa, kom hem nyss med ännu mer inredning och en söt färgglad topp ifrån H&M. Kolla in imorgon på bloggen för en super smarrig tävling!

Posted in: Mode





Skrivet av: NICOLE

Jag är verkligen så shoppingsugen just nu,... finns mycket snyggt ute :D

2015-07-12 - 19:07:00
Hemsida: http://nwistrand.forme.se
Skrivet av: ida - photography, style, life ♡

Så snyggt :)

2015-07-12 - 19:42:16
Hemsida: http://photobylove.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.