Fashionjoint

zara sporty girls

jul 2013 julafton klänning kläder tips julklappar mamma pappa man kille tjej pojkvän hm julkläder julklänning röd vinröd zara sport
Zara har släppt en liten kollektion för sportiga tjejer i åldrarna 5 till 14. Men dem största storlekarna i den kollektoinen passa perfekt till oss med xs/s också! Favoriterna är skorna som man ser inspirerats av Nikes roshe run. Och priserna är ju sjukt bra pga av det egentligen är till barn! In och fynda -> ZARA.SE

Posted in: Mode





Skrivet av: Hillevi

Älskar skorna och jackan!

Svar: Så sugen på skorna!! Kul att man kan hitta fynd på barn avd! Haha skorna fanns ju större stlr med 😄
sanna hyvärinen

2015-02-17 - 20:14:05
Hemsida: http://annahillevi.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.