Fashionjoint

urban decey på kicks!

Urban Decey har ju funnits ett tag på ett par få svenska smink hemsidor innan, men har därför även lätt tagit slut. Men nu finns dem äntligen på Kicks! Super kul då man gärna vill se dem irl osv också vilket man kan göra på Kicks. Jag gillar verkligen detta sminkmärke, mest dessa omalade ögonskuggor ovan såklart. Så in och klicka hem alla tre!
 
Här kan ni se ett annat inlägg om Urban Decey.
 
 
 
 
 

Posted in: Skönhet





Skrivet av: hanna

måste ha en sån palett, alltid velat ha :)

Svar: Jag med!! Så fina färger 😊 undra bara vilken av dem man ska köpa eller alla tre!
sanna hyvärinen

2015-02-22 - 21:00:35
Skrivet av: hanna

jätte svårt, men jag har nog en favorit som jag måste ha :D priset svider lite bara men antar att det är värt haha

Svar: Haha ja det är ju många olika färger i en palett så förhoppningsvis tröttnar man inte heh 😄 vilken är din favorit ?
sanna hyvärinen

2015-02-23 - 23:23:02


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.