Fashionjoint

äntligen bokat resa!

ao nang koh lanta krabi thailand
 
Efter mycket om och men och många veckor av velande hit och dit så har vi nu bokat vår resa! För någon vecka sedan hade vi bestämt att i skulle åka till Mexico, men hittade inga bra flyg rätt datum. Nu har vi bokat Thailand i 2,5 vecka och vi åker redan om en vecka (3/3-19/3). Vi har ännu bara bokat flyget.
 
Vi har bestämt oss för att bo 8 dagar på Ao Nang där det är lite mer livat med folk, shopping, aktiviter, restauranger, fest och andra nöjen. Därifrån tar man oftast 10 min båt till andra finare stränder, vilket vi kommer göra, men ändå letar hotell direkt på stranden. Sedan blir det 8 dagar på Koh Lanta, som är de flestas favorit paradis i Thailand med dem finaste stränderna, men lugnare utbud utöver det. Det ska bli så härligt och jag behöver inte längta länge vilket är skönt haha. Någon som varit i Krabi i Thailand? Det blir första gången för både mig och Emil i Thail Tips? Puss!
 
 

Posted in: Thailand 2015





Skrivet av: Amanda Aikioniemi - kampen mot ideal

Så härligt det ser ut :D

Svar: Ja det ska bli riktigt skönt :D har du varit där?
sanna hyvärinen

2015-02-26 - 16:26:02
Hemsida: http://aaikioniemi.se
Skrivet av: S

kom in på din blogg av en ren slump, haha, men kom hem från krabi, ao nang, i fredags. Verkligen jätte fint ställe! Helt rätt val av ställe att besöka. Kan verkligen rekommendera er att besöka Tup/tab/tub island. (Kan inte säga 100% vad den heter för har sätt alla möjliga olika stavelser, haha) otroligt vacker strand med kristallklart vatten och mycket fina fiskar. Har man tur (som vi hade) är det inte jätte mycket turister. I restaurang väg kan jag verkligen rekommendera echo! Ta inte heller med er för mkt kläder för det finns mycket fina ovh billiga kläder att köpa. Speciellt bikinisar:D Besök gärna min instagram för att se lite bilder från resan: stiinalindgren

2015-03-01 - 10:51:23


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.