Fashionjoint

nordens största mode och skönhetsmässan

Kolla in deras hemsida här.
 
Åh jag har längtat så till denna helg. Helgen är fullproppad men massor av kul som 30 årsfest, ska fixa naglarna på en kompis och barnkalas. Men det roligaste är nog ändå att imorgon ska mamma och jag på Attitude mässan i Stockholm som är nordens största mode och skönhets mässa. Här kommer det finnas designers, varumärken trendsättare, branschproffs och toppbloggare för att visa upp det senaste inom mode, skönhet och kommande trender. Det kommer finnas så sjukt mycket olika företag som ställer ut där och det kommer mååånga kända ansikten. Några av mina mässplaner:
 
1. Kolla efter Anastasia paletten i deras monter. (den jag bloggade om tidigare idag)
2. Om Lorna Jane har träningskläder i deras monter måste jag kolla där!
3. Se när Loreal Paris korar vinnaren i tävlingen Next Trendsetter som jag var med och tävlade i.
4. Se massor av bloggare och kända ansikten i verkligheten! Angelica Blick är en stor förebild!
5. Testa Chiquelle skinnjackan om dem finns i deras monter.
6. Få brynen fixade av Rapide Brow Bar.
7. Kolla in Make Up Stores make up utbildningar.
8. Skulle gärna vilja testa på en spray tan! OCH MYCKET MER!

Posted in: Vardag





Skrivet av: Moster

Åh det kommmer bli kul idag för dig och mamma. Ha så mysigt. Kram <3

2014-11-28 - 09:16:07
Hemsida: http://www.brunettgundas.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.