Fashionjoint

mr Bean Coffee kroppsskrubb

Denna skrubb har ni säkert sett överallt på Instagram. Jag fick denna hemskickad förra veckan av Mr Bean och idag testade jag den. Vet ni hur gott mandarin och kaffe luktar tillsammans? Tydligen jättegott, mums! Den är jättelätt att använda och jag vart verkligen super len efteråt. Så här len blir jag inte ens av bodylotoin. Inte så konstigt då den både avläsgnar död hud, återfuktar och skyddar huden. Den hjälper även problemhy som t.ex acne, celluliter och hudbristningar. Den här ska jag börja använda istället för min ansiktsrengöring.

En per
fekt julklapp till en tjej eller kille (finns en skrubb för just bara män också) som har allt! Vill du köpa deras ekologiskt kaffe bodyscrub - klicka här.

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.