Fashionjoint

Nivea lip butter favoriter

 
Jag hade tänkt välja en av dessa Nivea läppsylen som jag fastande för på Åhlens, men kunde inte välja mellan Vanilla & Macadamia eller Rasberry Rose, så båda två + orginalet, fick följa med mig hem. Nu har jag minst en med mig i väskan vart jag än går! Lukten/smaken(?) är beroende framkallande kan jag lova! Jag har sett på nätet att i USA finns det även en fjärde Caramel Cream som jag kommer beställa! Kan tänka mig att även den kommer bli en favorit! Av dessa tre så gillar jag nog Macadamia bäst.

Posted in: Tips





Skrivet av: Cloud

De doftar underbart ✩

Svar: Vilken har du luktat på :D
sanna hyvärinen

2014-03-19 - 13:10:22
Hemsida: http://dreamcloud.blo.gg
Skrivet av: nh

Du tar jätte fina foton med din kamera. Duktig du blivit. Kram

2014-03-19 - 13:14:13
Skrivet av: Josefine Hallgren

Åh måste köpa :D

Svar: Vill verkligen testa caramel! Kan tänka mig hur gott den luktar!
sanna hyvärinen

2014-03-19 - 18:48:34
Hemsida: http://jjosefinehallgren.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.