Fashionjoint

2 år med min fina ♥

 
Igår så hade jag och Emil vart tillsammans i 2 år, helt sjukt vad snabbt tiden går. Känns som det var igår jag skulle hem till honom för första gången och jag pratade om honom hela tiden och log upp till ören så fort någon sa hans namn. Det går inte med ord att beskriva hur mycket jag älskar honom. Han betyder allt för mig. Tänk att jag fortfarande efter två år tillasammans med honom kan bli helt svag i kroppen när jag kramar honom eller lukta han på halsen. Jag känner mig trygg i hans famn och där vill jag vara i 100 år till! ♥

Posted in: Vardag





Skrivet av: Josefine Hallgren

Åh va kul!! :D Den känslan är obeskrivlig!
Jag och min sambo har vart tillsamman över 2 ½ år och jag är lika kär nu, om inte kärare :D

Svar: Förstår precis vad du menar! :D
sanna hyvärinen

2014-07-08 - 16:22:11
Hemsida: http://jjosefinehallgren.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.