Fashionjoint

Bikini bag

bikini bag bikini väska wet bikini bag wildfox
 
Eftersom det enda jag gör om dagarna nu är att leta den perfekta bikinin att ta med till Bahamas så har jag hittat en annan rolig produkt som jag inte visste fanns. En Wet Bikini Bag, som man lägger bikinin i när den är blöt, hur smart? Jag brukar alltid rulla in bikinin i handduken som också är dygnblöt och lägga i väskan, vilket gör att väskan såklart ändå bli blöt innuti. Jag köpte den transperanta ifrån Wildfox(240:-), gillade den super rosa också men den kändes nästan för fin för att ha bikinin i, haha. Super smart produkt, ofta den inte finns på fler ställen! Kommer användas flitigt både hemma i Sverige på stranden och på Bahamas.

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.