Fashionjoint

Bloggtips

blogg naglar nina nina angelina mariwany snygg
 
Okej, jag brukar inte ge bloggtips så ofta i min blogg. Men efter ha följt den här bloggen länge, så måste jag bara tipsa om den. Detta är en av mina favoriter som jag slaviskt följer varje dag. Nina lägger upp dödligt snygga bilder på sig varje dag och jag älskar hennes klädstil och hennes tatueringar. Den skiljer sig från andra bloggar jag läser för den innehåller inte så mycket mode, men jag tröttnar inte på den just för att hon är så jävla snygg och har fina bilder. Sen är det såklart kul att följa hennes vardags liv och hennes blogg som växer varje dag! Klicka på bilden! ♥

Posted in: Tips





Skrivet av: hanna

Fina Nina :) mycket bra blogg också.

Svar: Ja verkligen :) ni ät typ lika ju, as snygga båda två haha! :D
sanna hyvärinen

2013-09-09 - 16:09:08
Skrivet av: hanna

oj vilken komplimang tack, hon är superfin :) du är minst lika snygg själv söt! <3

2013-09-09 - 16:51:43
Skrivet av: Anonym

snyyggt

2013-09-09 - 18:42:40
Hemsida: http://psychedelique.blogg.se
Skrivet av: NINA ANGELINA MARIWANY

OJ !!! gud vad roligt att se , uppskattar verkligen dina fina ord och ditt inlägg . hoppas att du stannar flera år till :D själv kommer jag kolla din blogg , då den var hur fin som helst :) tack snälla fina du <3

Svar: Åh kul att du lämna en kommentar! Så lite så menar varje ord! :) ha en fin vecka! Kram fina du! <3
sanna hyvärinen

2013-09-09 - 20:57:49
Hemsida: http://www.ninamariwany.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.