Fashionjoint

Skönhetsfavoriter i Juni enkligt bloggare

Googlat runt lite och samlat skönhetsbloggarnas tips i ett och samma inlägg!
 

1. NAGELLACK, A DIFFERENT NAIL ENAMEL, CLINIQUE 195 KR.

Nu hittar vi nagellack i Cliniques sortiment. A Different Nail Enamel är nagellack som även passar den med känslig hud och känsliga ögon. Lacken kommer i flera fina färger och ska tydligen sitta fast stenhårt!

 

2. MASCARA,THEY´RE REAL, BENEFIT 215 KR.

They´re Real mascara från Benefit ger riktigt svarta dramatiska fransar med ökad längd och en fin separation. Den ska enligt bloggarna sitta hela dagen utan att smula det minsta.

 

3. MAKEUP PALETT, RESORT PALETTE, SIGMA BEAUTY 275 KR.

Letar du efter en komplett palett som är perfekt för sommaren så har du den här. Super fina sommarfärger om jag får säga det själv! Resort Palette innehåller åtta pigmenterade ögonskuggor som kan skapa både en neutral och en mer färgglad look. I paletten kommer också en rouge, en flytande highlighter och en ögonpenna med två färger med.

 

4. ÖGONSKUGGSPALETT, PURE COLOR GELÉE POWDER EYESHADOW PALETTE BATIK SUN, ESTÉE LAUDER 555 kr.

Estée Lauders sommarkollektion Bronze Goddess lyckas alltid komma med de perfekta produkterna och färgerna vi vill ha på sommaren. Med den här ögonskuggspaletten skapar du enkelt snygg bronzig sommarmakeup för både dag och kväll.

 

5. HUDVÅRD, SKIN TREAT, KICKS 69-129 KR.

KICKS Skin Treat är en serie med Fairtrade-märkta hudvårdsprodukter. Super bra! Produkterna är gjorda på naturliga oljor och extrakt från växtriket. De doftar fräscht och återfuktar och vårdar huden, och dessutom till bra priser och i snygga förpackningar.


Posted in: Tips





Skrivet av: ★ ADARAS.se - Where blog meets magazine! ★

Åh älskar Skin Treat :D

Svar: Jag med! Ibland har man alldeles för mkt produkter (jag har det iaf) men vill ha mycccket mer!
sanna hyvärinen

2013-06-30 - 16:54:51
Hemsida: http://adaras.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.