Fashionjoint

Podcast

Jag har tipsat om två podcast tidigare. (här och här) För er som vill lyssna på podcast så har jag ett tredje tips! Det är Rebecca & Isabels podcast. Där Rebecca Simonsson som är modell, dansare, bloggare och nattklubbschef sitter och snackar med Isabel Adrian från Svenska hollywood fruar som är tillsammans med Steve Angello från swedish house mafia. De två snackar om allt möjligt och det är lite kul att lyssna på, när man promenerar till jobbet eller på datorn när man är på rummet. Klicka på bilden ovan! 

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.