Fashionjoint

Orly pasteller

Dessa nagellack i somriga pasteller tänkte jag klicka hem ifrån Nelly! Namnet på dem är Choreographed Chaos, Harmonious Mess och Mayhem Mentality. Vackert med svaga färger på naglarna när man är brun, precis som med vitt. Så fräscht.
 
Idag ska jag och älskling fira ett år tillsammans för den 6/7 när vi egentligen firar så är jag ju på putte i parken. Visar bilder/video senare. Just nu sitter vi i bilen, är framme på hemlig destination om ca 30 min, mer får ni veta imorgon :)

Posted in:





Skrivet av: jennifer

Åååh vilka underbara färger :) vad är priset? ha det så mysigt på årsdagen!

Svar: 135 kronor styck, så lätt vät det om jag får säga det själv :)! Iaf i dessa fina pasteller!
Åh tack så mkt, hade super mysigt och trevligt tls med Emil på Eskilstunas djurpark, har du varit där förr? Man blev som barn på nytt, haha :) la precis upp en liten video!
sanna hyvärinen

2013-06-29 - 13:34:07
Hemsida: http://jeennifeerA.blogg.se
Skrivet av: emilia

älskar dom där färgerna ! :)

Svar: jag håller med, älskar pasteller!
sanna hyvärinen

2013-06-29 - 19:28:01
Hemsida: http://emiliaalundiin.blo.gg/
Skrivet av: Jennifer

Hmm, jag vet inte om jag varit där, men underbart att gå där med sin kärlek :) mys mys :)

Svar: Ja super mysigt! :) Ska du på någon festival i sommar då? Jag åker imorgon tidigt till putte i parken, så nervööös!
sanna hyvärinen

2013-07-01 - 19:00:30
Hemsida: http://jeennifeerA.blogg.se
Skrivet av: jennifer

Ååh va skoj! hoppas du haft det bra, nej ingen festival för mig. jag jobbar hela sommaren och ska även flytta i augusti så allt fokus ligger på det :) fast dansbandsveckan kanske räknas som lite av en festival ;)

2013-07-09 - 21:56:00
Hemsida: http://jeennifeerA.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.