Fashionjoint

Olsen för Bikbok Sneak peak

Bild tagen ifrån http://nyheter24.se/modette/shoppingandfashion/
 
För ett par månader sen så bloggade jag om att M-K Olsen och Ashley Olsen ska göra tre kollektioner för  Bik Bok (läs inlägget här) och nu har det äntligen släppts en liten sneak peek bild från den första kollektionen. Jag längtar helt galet mycket tills vi får se alla bilder. Enligt bilden ovan så kommer det att släppas mer info gällande kollektionen den 24 juni dvs om 8 dagar och jag hoppas verkligen att det är fler bilder vi kommer att få se då… Åhhhh, i can´t wait! Detta designsamarbete kommer att bli en succé!!

Posted in: Mode





Skrivet av: Caroline Tano

Nice!!! Kram

Svar: Nu har det kommit mer info! Ska blogga om det nu :)
sanna hyvärinen

2013-06-17 - 18:54:59
Hemsida: http://carolinetano.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.