Fashionjoint

Ny design!

 

Ny design på bloggen. Äntligen är det ända jag kan säga. Jag är så nöjd. Frida gjorde ett jätte bra jobb, stod ut med jobbiga mig och var super snäll och trevlig. Stor skillnad va? Har skjutit på det alldeles för länge. Men det är dock några saker som är kvar. Måste försöka kika om det finns någon där ute som kan fixa ”Tidigare inlägg” länk på slutet av sidan? Frida kämpade med det, men det var så krångligt, typ omöjligt. Sedan ska en till annons in på bloggen också som krånglade lite, så det är lite små saker. Men jaa, vad tycker ni då?

 

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.