Fashionjoint

Mascara tips

Måste bara tipsa er om en suuuperbra mascara! Denna lilla guldklimp: Max Factor Clump Defy Mascara! Fransarna känns sjukt långa och denna mascara klumpar verkligen ingenting! Hyffsat budgetvänlig tycker jag att den är också. (ca. 175:-)
 
Bloggningen är lite konstig nu och opersonlig med snabba inlägg, det är pga av att jag väntar på den nya designen och tänker ta nya tag då! Laddar om för att bloggen ska bli dubbelt så bra då! 
 

Posted in: Tips





Skrivet av: kerstin ehrenholm

den har jag provar jätte bra nöjd

Svar: håller med!
sanna hyvärinen

2013-06-13 - 07:38:38
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.