Fashionjoint

Mål på bloggen

Jag har bloggat snart i över 4 år. (3 år på denna blogg) Jag älskar det fortfarande lika mycket som när jag började, annars skulle jag inte fortsätta. Vissa dagar känner man att man inte har någon inspiration alls och vissa dagar så kan jag skriva kanske 10 inlägg (!) som jag sedan sparar i utkast för dem dagarna jag då inte har någon aning om vad jag ska blogga om. Jag vet att min blogg inte är så stor, men jag hoppas jag att sakta men säkert få den att växa, och hittills har det faktiskt gått sakta, men jag får mer och mer läsare varje gång jag kollar in statistiken.

 

Vad är då mina mål för bloggen just nu? Jag vill såklart som många andra att få mer besökare, men för mig är det viktigare att dem som kikar in på min blogg ska vilja komma tillbaka. Så här ska jag gå till väga för att förbättra min blogg i framtiden:

 

- Mer personlig står högt upp på listan då jag tidigare inte lagt upp så mycket egna tagna bilder om man bortser från iphonebilderna. Så mer bilder, tagna med en riktig kamera och flera videos lite då och då. (Jag och Emil har precis bestämmt vilken vi ska köpa, så ska beställa i veckan)

 

- Mer tävlingar. Ja, jag vet att tävlingar är roligt för alla och på så sätt kan jag få min blogg att växa inom samarbetsvägen emd företag också. Någon dag kanske jag kan samarbete med lite större företag.

 

- Inga mer oregelbunda blogginlägg. Som jag skrev innan så är det lätt att skita i att blogga när man känner att man inte orkar. Jag är då absolut ingen storbloggare och har inte så stor blogg alls somjag skrev, men känner att fler läsare kommer att stanna om det kommer upp nya inlägg varje dag.

 

- Svara på alla frågor och kommentarer är jag ganska duktig på just nu. Men bättre kan man alltid bli.

 

- Ha en design som jag själv är nöjd med. Nu har jag dock några små saker i desginen som jag skrev. Som jag måste ta tag i! Sen är denna punkt avklarad.

 


Posted in: Vardag





Skrivet av: Sarah Moberg

sv: jo, iPhone 5 är säkert jättebra. fast hört att några klagat på batteriet. men jag väntar ändå på att nästa ska komma ut, den kommer ju antagligen i samband med nästa iOS. och jag kommer antagligen kunna byta till den helt gratis :D känns värt att vänta typ tre månader i så fall ^^, hoppas på att skärmen ska vara lite större på nästa också :P

2013-06-25 - 15:10:18
Hemsida: http://sarahmoberg.blogg.se
Skrivet av: Sanna Widman

SVAR:
Ja det är hemskt.
Jag kände mig utanför ett tag hit och dit men inte längre som tur är :)

Svar: usch:) va bra at tdet inte pågår nu!
sanna hyvärinen

2013-06-25 - 16:00:15
Hemsida: http://FotbollsSanna.blogg.se
Skrivet av: Victoria

Visst är hon :) Haha hur visste du att jag har en tatuering?? ;) Nej jag tyckte inte alls att det gjorde ont att tatuera mig, tror lite det beror på vart & hur hög smärttröskel man har & jag tror jag har rätt hög. Är du sugen på att tatuera dig?

Svar: jaha hahah! nej alltså överskriften 'the tattooed girl' trodde jag hörde till don header! :) haha virrig! men okej, bra att veta, är så sugen :D
sanna hyvärinen

2013-06-25 - 16:35:18
Hemsida: http://impalaa.blogg.se
Skrivet av: Victoria

Aha ;)

2013-06-27 - 15:49:26
Hemsida: http://impalaa.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.