Fashionjoint

Like / Dislike

 
Like/ Midsommar! Jag längtar så. Vi ska vara jätte många fina vänner i en kompis villa. Dessutom så verkar det som att solen kommer att lysa fram ändå! Klänning och blomkrans here I come!
Dislike/ Att min kamera suger. Jag som tänkte ta nya tag med bloggen, tänkte damma av min gamla kamera och lägga upp egentagna bilder. Man kan inte ta bra bilder - utan blixten så blir dem blurriga och mörka, och med så blir dem nästan vita.. Så imorgon blir det att åka och kolla på ny kamera med älskling. Om man vil lha en seriös blogg måste man ju har bilder!
Like/ Mugcakes, världens shysstaste sätt att bota sötsug på. Det är hyfsat nyttigt och tar 2 min att göra. Här finns massa nice recept!
Dislike/ Några saker med min design som jag inte rktigt vet hur jag vill ha!
Like/ Snart bär det av för att jobba på Putte i Parken med min bästa vän! Kommer ta massa bilder och videos!
Dislike/ Omlottblusarna som alla tjejer bär just nu. Vissa är fina som till och med jag har kollat på, men dem i denna stil, som är av den billiga varianten der ju bara för töntiga ut.

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.