Fashionjoint

Hawaiian Tropical

1. Protective Dry Spray Oil / 2. Lip Gloss Spf 25  / 3. Protective Sun Screen Lotion / 4. After Sun Body Butter / 5. After Sun Cooling Aloe Gel / 6. Tropical Tanning Oil / 7. Silk Hydration Lotion / 8. Silk Hydration After Sun 

 

Hawaiian Tropic's produkter är helt klart min favoriter när det kommer till "sol"-produkter. De luktar fantastiskt gott och fungerar riktigt bra! Så här är några tips på deras produkter nu när solen börjar kika fram! After sun är det skönaste man kan ha på en bränd hud och oljan är smidig om man vill bli lite extra brun när man solar.

 

Tips när du solar:

- Är att vända på dig ofta om du vill ha en jämn och fin bränna. Ligg cirka 20-30 minuter på vardera sida i taget, på så sätt kan man kolla om huden börjar bli röd någonstans mellan vändningarna.

 

- Smörj alltid in dig efter du duschat för att inte börja flagna. Bäst att smörjai sig när huden är fuktig då absorberas krämen snabbare.

 

- Peela kropp och anikte. Genom att peela huden får du bort död hud som ligger överst på huden. Var noga med att inte peela dagen innan eller samma dag som du utsätt för sol, då huden är lite extra känslig och det är lätt att du bränner dig.

 


Posted in: Tips





Skrivet av: jennifer

ÄLSKA!!!! <3

Svar: Och så doftar dem såååå gott!
sanna hyvärinen

2013-06-04 - 14:40:36
Hemsida: http://jeennifeerA.blogg.se
Skrivet av: jennifer

JA men eller hur! därför jag köper dom nästan ;)

2013-06-11 - 00:23:10
Hemsida: http://jeennifeerA.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.