Fashionjoint

Hämtat ut paket

 
Kom precis hem efter att ha hämtat ut paket! Det var paket ifrån Madlady och Parelle. Jag och Emil har fått uppgiften att köpa och bestämma mat tills imorgon och räkna hur mycket ut hur mycket vi måste köpa, då vi blir ungefär 20 personer. Hitills har vi kommit fram till kycklingspett, med gränsker och majskolvar och potatis sallad. Snacks står högst upp på listan, hehe.. inte ätit godis på två veckor, så ja ni förstår.
 
Förresten så blev det ingen kamera då snubben på Elgiganten inte kunde svara på frågan om vilken som hade bäst/snabbast autofokus.. Spyr på dålig personal. Försöker flörta med Emil att vi ska upp tidigt imorgon och åka till Västerås, så jag har något bra att foto med på självaste Midsommar!

Posted in:





Skrivet av: Jessica Högberg

Härligt med paket=)) Önskar dej en magisk midsommarafton och hoppas du "fått" en ny kamera=)

Svar: tack detsamma hjärtat! :D blev ingen hehe :( får dock låna mammas och pappas!
sanna hyvärinen

2013-06-21 - 09:40:40
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.