Fashionjoint

Festival sommaren 2013

 
I sommar ska jag för första gången på festival! Det ska bli skit kul. Jag & Sandra ska jobba på Putte i Parken som funktionärer, vi har fått jobbet att vara backstage och hjälpa till med säkerhet och lite annat. Vi kommer vara där 4 dagar och kommer inte jobba alla, dessutom så är jobbdagarna inte så långa! Så att se artister (både på nära och långt håll!) och ha massa kul kommer vi ju såklart hinna med! Ska även tälta för första gången, det är jag mer nervös över..  Svara gärna i en kommentar nedan vad du har för festival planer i sommar?
 
Fick även mail ifrån Emmaboda ang funktionärsarbete, men det tackade vi nej till, dem behöver tydligen folk, så nu kan ju söka där!

Posted in: Vardag







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.