Fashionjoint

Espandrillos

Sommar espandrillos hunters sandaler skor
 
Bild tagen ifrån http://nyheter24.se/modette/shoppingandfashion/

Här kommer lite tips på underbara Espandrillos! Jag tipsade ju på min Instagram om dem ifrån Åhlens, men ifall man vill ha lite mer annorlunda så ska man kika in dessa! Jag tycker om Chanels espandrillos, ni har säkert dett dom också, och dem finner ni i deras egna butiker.

Inköpsställen: 1. // 2-4. // 5. // 6. // 7. // 8. // 9. // 10. // 11. // 12. // 13. //


Posted in: Mode





Skrivet av: KMstyle

åh vad många fina! gillar nog speciellt dom från ellos!

Svar: Dem är söta! :) Dem från Lexington är mina faviisar! :) KRAAAM
sanna hyvärinen

2013-06-29 - 18:43:22
Hemsida: http://kmstyle.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.