Fashionjoint

Chill Fextival outfit

Bild ifrån http://hippi-inn.se/
 
Om jag skulle på festival idag (är så avis på er som ska på Summerburst i Göteborg!) så hade jag gärna burit den här perfekta vita långkjolen från River Island. Så snyggt ihop med en bustier och armygrön jacka, nätta sandaler, fransväska och massa armband! ♥
 
Vart på begravning idag därav den sega bloggningen, har inte orkat sätta mig vid datorn..

Posted in: Mode





Skrivet av: Amanda [SPONTAN]

Snyggt!

Svar: Synd att man inte är på festival bara! Men ska på det nästa månad, ska du på ngn?? :D
sanna hyvärinen

2013-06-07 - 21:28:00
Hemsida: http://spontan.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.