Fashionjoint

Boktips

Elsas värld, Elsas mode och Elsas hemlighet är dem tre bästa böckerna som finns. Har läst dem första två och denna har jag väl glömt bort och läst över 1 år, typiskt mig. Men har mindre än halva kvar och har med mig den på semesterb! Dem är skriva av ingen mindre än Sofi Fahrman och dem finns även på mini serie, men tog slut helt plötsligt? Se här.

Posted in: Tips





Skrivet av: kerstin ehrenholm

ska läsa den tack

2013-07-24 - 07:54:47
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.