Fashionjoint

Mylovebasket

iphone väska mylovebasket odd molly snygg söt
Har skaffat mig Mylovebasket igen och uppdaterade den lite med min favoritprodukter. Så om ni är intresserade att se min alldeles egna personliga shoppinglista online, så klicka dig in här. En av sakerna som ligger i min basket är denna ursöta Odd Molly väska som jag vill skaffa mig till hösten/vintern. Hur söööt? Tyck på bilden för att kolla in det billiga priset! Finns i 8 olika färger.

Posted in: Tips





Skrivet av: kerstin ehrenholm

så gullig

2013-08-21 - 22:23:45
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.