Fashionjoint

Ett (oväntat) skönhetstips

Något som man kanske inte har i sitt badrumsskåp är den här lilla burken från Lush, Lovely Jubblies. Det är faktiskt en bröstcreme (!) men jag använder den över hela kroppen.
 
Som ni säkert vet säljer inte Lush mirakelprodukter och man ser heller aldrig reklam där det utlovas en viss procent mindre rynkor. Utan det som säljs stämmer och fungerar. Därför var jag extra skeptisk när den här cremen skulle strama upp och tighta till hyn. Men - den funkar! Har läst recensioner på internet och visst känner man att huden känns tightare.
 
Jag tar den över rumpa och lår men även brösten, har faktiskt märkt skillnad. För att inte tala om doften... Apelsinblomshonung och citrongräsolja. Men smakar det så kostar det, 100 g kostar 249 kr.

Posted in: Vardag





Skrivet av: Jessica Högberg

hmm... lät intressant!!

Svar: Verkligen värt att testa! :)
sanna hyvärinen

2013-04-15 - 14:50:50
Hemsida: http://lchftrollet.blogg.se/
Skrivet av: zaida

sv: visst säg till när du följer mig, såå följer ja dig :)

Svar: Nu följer jag dig som nr 190! :)
sanna hyvärinen

2013-04-15 - 18:02:49
Hemsida: http://zaida.devote.se/


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.