Fashionjoint

Bikinin jag köpte

Viste inte vad jag skulle skriva nu när jag kom på att jag skulle visa bikinin som jag köpte, letat länge efter en fin med scrunch bikini trosa. :) Längtar tills när den kommer om ca 2 veckor! Köpte den för 350 + frakt! 
 


Posted in: Shopping





Skrivet av: fleurpetit

jösses, tänk om man själv hadd en bikinikropp

Svar: haha håller med! :)
sanna hyvärinen

2013-04-27 - 21:12:30
Hemsida: http://www.fleurpetit.blogg.se
Skrivet av: kerstin

snygg och söt

Svar: tack! hoppas den är det i vekrligheten med :)
sanna hyvärinen

2013-04-27 - 22:31:07
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.