Fashionjoint

Tips: Kastanjevatten

BUS vs Kastanjevatten. Skillnaden mellan BUS och kastanjevatten är att BUS håller en hel vecka och kastanjevatten tvättas enkelt bort med tvål och vatten. Vilket också är perfekt om det råkar blir fel. Det är också lättare att få finnar av BUS, vilket det inte är med kastanjevatten.

Jag måste erkänna att jag aldrig i mitt liv använt BUS, just för fläckarna. Och känslan att det inte bara går att skölja av om det skulle bli fel har övertygat mig att låta bli – så då har det blivit solarium istället. Men nu i vinter tänkte jag försöka sola mindre och då passar kastanjevatten perfekt.

Chestnut Lotion är perfekt och kostar runt hundringen.

Posted in: Tips







Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.