Fashionjoint

Nyårs outfit

Idag har jag fixat ett möte ang ett jobb, det känns bra! Att man kommer någon vart med det här jäkla jobbsökandet, haha! Senare idag ska mamma jag ner på stan och just nu har jag suttit och gjort ett litet kollage på nyårs blåsor, längtar till nyår för i år kommer jag att få pussa någon vid tolv slaget.
 
Funderar ni redan på vad ni ska ha på er? Det är ju bra att vara ute i tid. Och jag har redan bestämt mig, som jag skrev i inlägget innan, då har jag en klänning här hemma som jag tror jag ska ha. Men sen hinner man ändra sig tusen gånger hhaha..

Posted in: Mode





Skrivet av: kerstin

nej

2012-10-24 - 21:41:52
Hemsida: http://lenaelisabeths.blogg.se
Skrivet av: JOSEFINE SIDEBÄCK

Haha, åh. Jag gör det.

2012-10-25 - 11:21:23
Hemsida: http://josefinesideback.blogg.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.