Fashionjoint

Höst outfit

Haft en underbar helg & nu är det måndag vilken innebär att söka jobb och sådant som brukar vaa ganska tråkigt. Men idag känner jag mig ovanligt taggad och har jätte mycket energi. Imorse, direkt efter frukosten så städade jag och diskade jag till och med. Förstår inte vad jag fick all den energin ifrån i detta höst väder?
 
Skorna - Scorett / Jeansen - Rut mfl / Tubhalsduk - HM / Tröja - Osäker, jag googlade.

Posted in:





Skrivet av: Marica

Lycka till med jobbsökandet! Härligt att du har energi trots det trista höstvädret! Kram :)

Svar: Tack så jätte mycket! :) jadå, fick lite mer energi nu efter en god sallad på stan!
sanna hyvärinen

2012-10-22 - 15:50:40
Hemsida: http://myhrans.devote.se
Skrivet av: Yoannah

Tack så mycket!
Bootsen var riktigt snygga!

Svar: Visst är dom!:)
sanna hyvärinen

2012-10-25 - 14:04:24
Hemsida: http://yoannah.se


Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Sanna Hyvärinen, 23, Enköping.

Jag är besatt av mode, naglar och shopping. Om jag inte bloggar så hittar ni mig ute i klädbutikerna, hos min fina pojkvän, på promenad, på ett café eller myser med mina fina vänner. I min blogg hittar du allt om vad som inspirerar mig. Jag bjuder på shoppingtips, inspirationsbilder, mode och snapshots ur min vardag.